Brazilski dizajner Felipe Taborda pokrenuo je projekt FOOTB-ALL MIX kao seriju dizajniranih plakata pod geslom da je nogomet određeno uzbuđenje, radost, polet, natjecanje u kvaliteti, brand i tome slično. Pozvao je iz svake zemlje koja će igrati u Rusiji najpoznatijeg dizajnera ili dizajnericu da daju svoje viđenje nogometa i stvorio izuzetnu kolekciju od 32 plakata.
Poseban je uvjet bio da se na plakatu ne ističe nacionalni identitet ili neki igrač, kao i da se ne navodi mjesto prvenstva Rusija. Zapravo, to su plakatna rješenja najvišeg stupnja dizajna u svijetu danas i ovaj najpopularniji i najrasprostranjeniji sport čine ovim plakatima kulturnim projektom. Imena autora kao što su Alain Le Quernec (Francuska), Fons Hickman (Njemačka), Neville Brody (Engleska), Vladimir Čaika (Rusija), Ken Cato (Australija) i hrvatski predstavnik Boris Ljubičić dizajnirali su rješenja kojima ovaj globalni sport dobiva i vizualnu poruku.
U ukupnom pregledu ogleda se uz sport i kultura dizajna kao i kultura nacije iz koje je autor plakata.
Izložbe plakata u 32 zemlje i one koje se tome priključe bit će otvorene isti dan, 7. lipnja, tjedan dana prije otvaranja prvenstva u Rusiji. Izložba u Muzeju Mimara otvara se dan ranije, 6. lipnja, kao svjetska premijera izuzetnih plakata za World Cup 2018, a otvorena je do 1. srpnja.




