Projekt pod nazivom "Playmakers" inspiriran je akademskim istraživanjima koja pokazuju kako naracija i scenariji koji se temelje na pričama mogu biti učinkoviti alati u poticanju djece na bavljenje nogometom. Cilj projekta jest potaknuti djevojčice u dobi između 5 i 8 godina na bavljenje sportom, a važnost projekta jasna je kada se u obzir uzmu rezultati istraživanja Svjetske zdravstvene organizacije prema kojima samo 16% djevojčica ispunjava kriterije za minimalnu fizičku aktivnost za održavanje zdravlja.
Uefin glavi partner u projektu jest medijska kuća Disney, na čijim se popularnim animiranim filmovima temelje scenariji i planovi za uvodne treninge.
"Želimo da se djevojčice na terenu osjećaju kreativno i spremno oblikovati svoju igru i donositi vlastite odluke. Zaista vjerujemo kako ovaj jedinstven program može potaknuti djevojčice na aktivniji način života", poručila je Uefina voditeljica za ženski nogomet Nadine Kessler.